Aku bukan OTAI EMAS tapi aku mahu berjaya seperti mereke!! Jadikan Emas sebagai Sahabat dan bukan menjadi Hamba Emas.
Emas - Komoditi terbaik untuk Simpanan Masa Depan

Hubungi: Zam - 0136408906
PG005353
Senang je Daftar percuma disini

Kata kata ini saya ambil dari satu blog Kak Asikin, perniagaanemas. Dalam makna kata kata tersebut. Apa yang membuat kita LEMAS dalam hal i...

Beli Emas, Simpan Emas, Bisnes Emas, Biar Kita Tidak Lemas


Kata kata ini saya ambil dari satu blog Kak Asikin, perniagaanemas. Dalam makna kata kata tersebut.

Apa yang membuat kita LEMAS dalam hal ini. Dalam ekonomi sekarang ini, semua harga barang akan, petrol naik sikit, tak kira Ron95 ke Ron97, semua orang akan merungut dengan kenaikan harga.

LEMAS dalam hal ini sebenarnya adalah lemas dalam sistem kapitalis yang hanya mencetak wang dan menyebabkan inflasi. Nilai matawang berkurang setiap tahun, secara puratanya 5%, tapi di Malaysia mungkin mencapai 8% setahun.

Kalau dikira secara terus, dalam 10 tahun, 10 tahun x 5 % = 50%. Nilai matawang kita, akan menyusut setengah harga dari nilai sekarang.

Dulu RM100 besar harganya dan anda boleh membeli penuh trolley barang keperluan harian, tapi sekarang RM100 , anda hanya dapat membeli separuh trolley sahaja.

Maka dengan ini, beli lah emas, supaya kuasa membeli anda kukuh dan tidak ditelan atau dilemas kan oleh Inflasi dan matawang yang menyusut.

Ikhlas dari saya, Tok Peraih Emas - Komoditi terbaik untuk Simpanan Masa Depan


0 comentários: