Aku bukan OTAI EMAS tapi aku mahu berjaya seperti mereke!! Jadikan Emas sebagai Sahabat dan bukan menjadi Hamba Emas.
Emas - Komoditi terbaik untuk Simpanan Masa Depan

Hubungi: Zam - 0136408906
PG005353
Senang je Daftar percuma disini

Sebelum saya mengulas lebih jauh lagi, anda sudah semestinya mempunyai niat, azam atau matlamat kenapa anda ingin melabur dalam EMAS. Sepert...

Matlamat anda melabur EMAS

Sebelum saya mengulas lebih jauh lagi, anda sudah semestinya mempunyai niat, azam atau matlamat kenapa anda ingin melabur dalam EMAS. Seperti juga jika anda ingin menjalankan perniagaan anda, anda sudah semestinya mempunyai matlamat anda sendiri.

Rata-rata mesti mengatakan sebabnya seperti berikut "Ya, saya nak KAYA". KAYA ni very subjektif tuan-tuan, puan-puan. So cari matlamat yang ada nilai atau value. Contohnya, saya nak KAYA dengan adanya 6 Kilogram EMAS bersamaan lebih kurang RM160/gm x 6000 gm ~ RM 1 juta ringgit. At least, target anda ingin menjadi jutawan EMAS dengan mempunyai 6 KG EMAS. Ini contoh sahaja, anda boleh target nilai-nilai yang lebih tinggi.

Oklah, nak dapat 6 Kg EMAS ditangan ni bukan mudah. Anda perlu berusaha bersungguh-sungguh, kena ada business plan, kena cari ilmu, kena pergi seminar. Ramai OTAI EMAS sekarang yang buat motivasi dan ilmu-ilmu emas seperti rempit emas, bizMambau. Saya pernah ke kursus BizMambau, memang mantap sebab ilmu sangat praktikal. Lagipun beliau Tuan Karim belajar dari bawah.

Berusaha bersungguh-sungguh


Ini bergantung kepada diri sendiri. Tepuk Dada Tanya Selera. Untuk bisnes apa-apa, anda perlu ada 'passion' atau minat yang mendalam. Ada minat/hobi yang buat duit dan ada minat/hobi yang tidak boleh buat duit. Seboleh-bolehnya, cari minat yang boleh buat duit itu adalah sebaiknya. Dahlah kita minat, boleh buat duit lagi.. dah kira bonus dah tu.

0 comentários: